` Mercedes-Benz S63 AMG Coupe
   

Mercedes-Benz S63 AMG Coupe



Nakon što je prošlog mjeseca predstavio atraktivnu S-klasu Coupe, Mercedes je održao internet prezentaciju i za njenu brutalnu izvedbu pod nazivom S63 AMG Coupe, koja će premijeru imati na Sajmu automobila u New Yorku 2014.

Kao što je to obično slučaj sa AMG modelima, i S63 Coupe je u odnosu na standardni model prošao samo kroz suptilne dizajnerske promjene, ali ruku na srce, one su za istrenirano oko dovoljne da bi ga razlikovali od slabije braće. Agresivniji izgled je postignut pomoću nešto većih usisnika zraka, mišićavijih pragova vrata, 4 kromirane ispušne cijevi (standardni model ima jedan par) između kojih se nalazi sjajno crni difuzor, dok završni dodir predstavljaju 19-inčne titanijum sive felge na koje su montirane gume dimenzija 255/45 R19 naprijed i 285/40 R19 nazad.

Nasljednika CL63 AMG-a pokreće 5.5-litarski twin-turbo V8 koji pri 5500 o/min razvija 585KS, dok je maksimalni obrtni moment od nevjerovatnih 900Nm dostupan od 2240 o/min. Isti motor pokreće i novi S63 AMG sedan. U poređenju sa odlazećim CL63 AMG-om, novi model raspolaže sa dodatnih 41KS i 100Nm obrtnog momenta. Osim veće snage, S63 AMG Coupe je i 65kg lakši u odnosu na svog prethodnika, dok mu omjer mase i snage iznosi 3.41kg/KS.

Motor je uparen je sa 7-stepenim AMG SPEEDSHIFT MCT mjenjačem koji nudi tri moda vožnje: "C"(Controlled Efficiency), "S"(Sport) i "M"(Manual). Osim što će se, u zavisnosti od odabranog moda, mijenjati standardne postavke poput odaziva na gas ili brzine promjene brzina, od ovih modova će zavisiti i zvuk motora. Tako je u "C" modu zvuk motora prigušen radi ugodnog krstarenja, dok se u druga dva moda javlja sa znatno sportskijim zvukom. Po uzoru na S63 AMG sedan i coupe verzija će biti dostupna sa pogonom na sva četiri točka (4Matic) i zadnjim pogonom. 4Matic standardno 33% snage isporučuje na prednju, a 67% na zadnju osovinu, međutim taj se omjer po potrebi može mijenjati. Ubrzanje od 0-100 u verziji sa 4Matic pogonom iznosi 3.9 sekundi, dok sa zadnjim pogonom ista radnja traje 4.3 sekunde. U oba slučaja maksimalna brzina je elektronski ograničena na 300km/h. Opcijski se mogu dobiti keramičke kočnice koje su 20% lakše od standardnih.

U ponudi će biti dvije vrste ovjesa: verzija sa zadnjim pogonom će imati slavni Magic Body Control, dok će 4Matic biti opremljen sa AIRMATIC zračnim ovjesom. AIRMATIC kod S63 AMG-a je, u odnosu na standardnu verziju, blago ukrućen čisto kako bi se naglasak nešto više stavio na sportske vozne osobine. Treba još spomenuti i funkciju naginjanja u krivinama, a nju smo već opisali tokom predstavljanja standardnog modela.

Mercedes je već najavio da će se godinu dana nakon što ovaj model dođe na tržište pojaviti i specijalna Edition 1 izvedba. Ona će standardno biti opremljena sa LED prednjim svjetlima unutar kojih se nalaze Swarovski kristali, AMG sportskim sjedištima presvučenim ekskluzivnom Nappa kožom, specijalnim patosnicama, osvjetljenim pragovima sa znakom AMG-a, detaljima od prirodnog drveta...